On-line poradna

z IP 77.48.21.*** | 23.10.2016 16:03
Dobrý den,
ráda bych se touto metodou zabývala nemám s touto metodou zkušenosti, ale oslovilo mě to jak na sobě poznám , zda na to mám a bude to pro mě přínosné popřípadě budu moc pomáhat ostatním  lidem.

děkuji a přeji krásný den.

Jitka
z IP 89.177.2.*** | 16.8.2016 20:24
Dobrý den Jiřinko,
mám dotaz, jestli je možné, že by mi pomohla nějaká z výše uvedených metod.. Mám již od r.2007 Crohnovu chorobu, mám za sebou tři operace ( poslední teď srpnu ), celkem jsem přišla o cca 100cm a 40cm tenkého a pár cm tlustého střeva. Naposledy jsem nemohla kvůli bolestem nic jíst, měla jsem až do operace i po ní nasazenou enterální výživu, teď již jím opět normálně ( bezezbytková strava, cca 5-7 x denně. Stále ale trpím několika bolestivými průjmy za den, což , jak jsem se dnes na kontrole dozvěděla, budu mít pořád, právě díky krácenému tenkému střevu..Myslíte, že byste mi mohla pomoci? Už neznám den, kdy by mi nic nebolelo..
Předem děkuji za odpověď a přeji hezký zbytek dne.
Karolína, Plzeň, 44let
z IP 89.176.235.*** | 17.5.2015 17:30
Dobrý den, obracím se na Vás s prosbou, jelikož už si nevím rady. S bolestmi hlavy se potýkám od srpna 2014 - střídání klidnějšího a horšího období. Poslední měsíc a půl akutní každodenní bolesti hlavy vycházející ze zátylku do spánku a čela. Bolí vždy celá hlava. Nejsem citlivá na hluk ani světlo. Počátku bolesti nepředcházelo žádné zranění ani větší stres. Mám sedavé zaměstnání. Bolest je nejhorší po probuzení, dále se zhoršuje tlakem do hlavy, fyzickou zátěží nebo změnou polohy těla (když se postavím, sehnu se..). Provedeny všechny vyšetření hlavy a krční páteře - vše negativní. Přes měsíc užívám antidepresiva a lamictal, žádné zlepšení. Docházím na akupunkturu a rehabilitace. Bohužel zatím žádné zlepšení ani žádná diagnostika. Už jsem zoufalá, jelikož bolesti jsou tak silné, že nezvládám obyčejné denní činnosti. Z pohledu lékařů jsem zdravá a tudíž mě obvodní lékařka chce také uschopnit. Ráda bych se uzdravila, jelikož ta bolest je opravdu sužující. Budu vděčná za každou informaci a pomoc. Děkuji.
z IP 188.75.128.*** | 22.4.2015 11:37
Jsem už ve starovním důchodu a mám velké potíže s kloubama a páteří. Léky na bolest příliš nezabírají. Můžete mi nějak pomoc? Za každou radu či doporučení jsem vděčný.
z IP 2a00:1028:8392:*** | 10.1.2015 15:38
Chci přestat s kouřením. Pomůže mi EFT? Dík.
z IP 77.104.252.*** | 16.12.2014 12:28
Dobrý den, mám v těchto dnesch problém se sklíčeností. Může mi pomoct EFT nebo cokoli jiného mimo psychiatra. Opravdu si nemyslím, že jsem zralý na psychiatra. Poraďte, prosím.
z IP 77.104.252.*** | 20.6.2014 13:32
Dobrý den. Může mi něco pomoct, když nejim? Jím i normálně málo, ale když se stresuju, tak nejím téměř nic. Doktor mi říkal, že je to normální. Nemyslím si to. Šlo by to nějak řešit? Je nějaká šance? Na žádných vyšetřeních jsem zatím nebyla, ale žádné jiné problémy nepociťuji.Děkuji vám za radu.
z IP 46.16.120.*** | 16.2.2014 13:51
Dobrý den,potřeboval bych pomoci.mám dlouhotrvajicí bolesti pravého kolena,nejsem po úraze,lze nějakou dostupnou lečitelskou metodou tomu odpomoci,předem děkuji za pro mě užitečnou radu a pomoc.Přeji hezký zbytek dne.
z IP 212.96.164.*** | 21.11.2013 11:36
Nevěřím si. Jsem nesmělý. Dá se s tím něco dělat? Předem děkuji za odpověď.
z IP 87.244.196.*** | 15.10.2013 12:47
Dobrý deň
Potrebovala by som poradiť ako sa zbaviť bolestí v bedrovom kĺbe s následným vyžarovaním do stehna.
Týmto trpím už roky. Lekári mi nepomohli a ani nepovedali prečo týmito bolesťami trpím.
Ich liečba pomohla len na veľmi krátku dobu, alebo nepomohla vôbec.
Ďakujem vopred za odpoveď.
z IP 46.16.120.*** | 1.9.2013 11:50
Hezký den.
Mohla byste mi poradit nějaký rychlý způsob, jak se zbavit náhle bolesti hlavy při stresových situacích?

On-line poradna

Body-metody-eft

1. Milá Jitko,

kterou metodu myslíte? Zabývám se čtyřma. Jiřina

---------------------------------------------------------------------------------------------

2. Milá Karolíno,

na Crohnovu nemoc bych nejlépe viděla Autopatii. Zkuste si o ní něco přečíst. Autopatie má s touto nemocí dost velké úspěchy, i když není konkrétně určena na jednu nemoc, ale harmonizuje celkově. Na poradenství v Autopatii se lze spojit i přes Skype. Jiřina

-----------------------------------------------------------------------------------------------

3. Milá Katko,

na bolest hlavy by Vám mohlo pomoct EFT nebo Autopatie. Manuál EFT je volně ke stažení na netu, i když by zřejmě bylo lépší, kdybyste se obrátila na některého terapeuta EFT, a to i v případě Autopatie na poradce pro Autopatii. Pokud jste poblíž, můžete kontaktovat i mě. Ráda Vám s tím pomohu. Jiřina

-------------------------------------------------------------------------------------------------

4. Milý Lukáši,

na bolavé klouby a páteř by mohla být dobrá autopatie. Bude ale lepší, když zprvu navštívíte poradce pro autopatii, aby Vám vysvětlil jak ji užívat ve Vašem případě. Jiřina

-------------------------------------------------------------------------------------------------

5. Milý Petře,

se skončením s kouřením Vám opravdu může pomoct EFT, ale určitě to není hlavně o metodě, kterou na skoncování s kouřením použijete, ale je to hlavně o tom, zda opravdu chcete přestat. Přestat kouřit vždy vyžaduje hlavně Vaší aktivitu, a pak Vám EFT může pomoct. Jiřina

--------------------------------------------------------------------------------------------------

6. Milý Davide,

se sklíčeností Vám opravdu může pomoct EFT, také meditace, procházky v přírodě, autopatie, hypnóza, léčebný kód. Záleží na Vás, co použijete a co u Vás bude nejlépe fungovat. Pokud jste z Kolína a okolí, tak není problém se objednat ještě do konce roku. Ráda Vám s tím pomohu. Jiřina

---------------------------------------------------------------------------------------------------

7. Milá Jaroslavo,

při řešení Vašeho problému s jídlem by Vám mohla pomoct Metoda EFT, Autopatie. Máte-li zájem pomocí některých z těchto metod řešit svůj problém a potřebujete-li při tom pomoct, kontaktujte mě na: 702425733 a můžeme si domluvit osobní konzultaci, kde aktivně zapracujeme na Vašem problému. Pro začátek je nejvhodnější osobní setkání, kdy se vše probere. Jiřina

----------------------------------------------------------------------------------------------------

8. Milý Stanislave,

na Vaše bolavé koleno by mohlo pomoct EFT a nebo Autopatie. Zkuste si nejdříve bolest vyťukat podle návodu dole uvedeného. Pokud nebudete úspěšný, je dobré vyhledat terapeuta, se kterým se už dohodnete, zda použijete EFT, Autopatii a nebo i něco jiného při odstraňování Vaší bolesti z pravého kolene. Jiřina

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

9. Milý Aleši,

pro začátek by bylo dobré, abyste se měl rád a přijímal se takový, jaký jste. Zkuste se chválit i za maličkosti, které se Vám povedou. V každém případě by pro Vás bylo dobré EFT, které Vás postupně pomůže zbavit Vaší nesmělosti. Jiřina

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

10. Milá Oľgo.

na Vaší bolest bederního kloubu s vyzařováním do stehna by mohla být dobrá Autopatie. Autopatie ale neléčí jednu nemoc nebo potíž, ale postupně harmonizuje jedince od psychiky až po jednotlivé orgány. Po použití Autopatie bolesti kloubů, páteře většinou rychle mizí nebo se alespoň zmenší. V každém případě byste pro začátek potřebovala poradce pro Autopatii, který by Vám vše vysvětlil a pomohl. Jiřina

------------------------------------------------------------------------------------------------------

11. Milý Stando,

Vaší bolesti hlavy Vás může zbavit Metoda EFT, zejména pokud jak píšete, tak Vás hlava bolí při stresu. Jiřina

------------------------------------------------------------------------------------------------------

POZITIVNÍ MOTIVACE

O pozitivní motivaci jsem se už zmínila v článku VÍRA I  PRO  NEVĚŘÍCÍ TOMÁŠE., ale  někteří z vás ještě úplně nepochopili její podstatu.

Je třeba se reálně kladně motivovat, což znamená nedávat si nereálnou byť i kladnou motivaci, která nás ještě víc zablokuje v dosažení toho, co chceme. Proti nereálné motivaci se postaví naše podvědomí.

Velmi důležité je také se motivovat k tomu, co skutečně chceme, abychom byli šťastní. Určitě to není to, co má soused nebo někdo jiný. To, že něco, někoho má někdo jiný, neznamená, že mě to udělá šťastným. Podvědomě to víme, a proto ani tahle kladná motivace nefunguje.  

Příklad špatné motivace:

Vydělám si každý měsíc 100 000. - Mám ale nyní příjem 10 000.  Je to zcela nereálná představa.

Jsem zdravý-á. - Mám nyní rakovinu, cukrovku...Je to opět zcela nereálná představa.

Jsem středem zájmu mých kolegů, sousedů... Jsem spíš samotář-ka. - Je to opět zcela nereálná představa.

Příklad správné motivace:

Věřím, že se můj příjem zvýší v nejbližší době na 20 000.

Jsem zdravý-á úměrně dané situaci nebo věřím, že přežiji.

Věřím, že si v nejbližší době najdu kamaráda-ku.

Nejdůležitější jsou naše vlastní pocity. Nesnažme se něco okoukávat od druhých. Ptejme se sebe, co opravdu chceme. Štěstí se nedá okopírovat. Na to jsme příliš velké individuality.

------------------------------------------------------------------------------------------------------

ZVLÁDÁNÍ VZTEKU

Vztek občas přepadne každého z nás. A kdo tvrdí že ne, tak to nechce přiznat alespoň svému okolí nebo i sobě. Jak předcházet nebo zmírnit nepříjemný a destruktivní vztek, aby nás a ani naše okolí zbytečně neničil?

  1. Dostanete-li se do pro vás bezradné situace. Zkuste dřív než vybuchnete přestat mluvit a duševně od nepříjemné situace poodstupte a sledujte situaci jako pozorovatelé. Stačí jen pár okamžiků. Můžete se například napít, aby nebylo tak zjevné, jak s vámi vaše emoce cvičí.
  2. V této chvilce zdánlivého klidu rychle proberte vaše vyhlídky na řešení dané situace. Je-li pro vás situace neřešitelná, zkuste si představit, co se stane, když to nedopadne pro vás dobře. Jaká to bude konkrétně pro vás katastrofa. A kolikrát zjistíte, že to až tak velký průšvih nebude, a to vás může alespoň částečně uklidnit.
  3. Je-li to už velký průšvih pro vás, tak si uvědomte, že vzteklým výbuchem nic nezměníte. A hlavně tím ublížíte jenom sami sobě. Tak proč nevycouvat z nepříjemné situace například tak, že odejdete, abyste mohli vše promyslet a vrátit se do konfliktu lépe přiraveni. Vztek nikdy nikomu nic nevyhrál.
  4. Pokud už nemůžete odejít. Vzpomeňte si na nějakou pro Vás příjemnou minulou událost a probíhající konflikt nechte pokud možno volně plynout okolo vás. Držte se příjemné vzpomínky ve své mysli, která vám konflikt pomůže snáz překonat.
  5. V neposlední řadě si můžeme ťukat i s EFT, dodávat si energii atd., abyste to lépe zvládli.

Přeji hodně pohody a klidu.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

RADA NA "DEPKU" NEJENOM NA KONCI ROKU

Ke konci roku 2014 se na mě obrací čím dál víc lidí s nějakou formou deprese. Je to bohužel normální jev v tomto období, kdy jsou dny velmi krátké a noci příliš dlouhé a o svitu sluníčka si můžeme pouze nechat zdát. Využijme proto denní světlo a jděme do přírody, i když právě není nejlépe. Pokud právě neleje nebo nemrzne, tak se o to nenechme připravit. Každý z nás v této době a někdy i přes rok potřebuje nabrat sílu a příroda nás nejlépe dobije. Ve čtyřech zdech a v obchodních centrech při hemžení lidí spíše energii ztratíme, než-li naopak. Také, prosím, nezapomínejme při všech těch vánočních nákupech na pitný režim. Špatná nálada může být i z toho. A z jakého důvodu máme naříkat nad tím, co se nám v tomto roce nepovedlo? Nic tím nezměníme. Dívejme se dopředu a to nejlépe dnešníma očima a užívejme si každého dne. Nic není tak špatné, aby se to nedalo změnit. Jen je třeba být v přítomnosti a tvořit. Jediná přítomnost je tvořivá. Nezapomínejme na to.

ZÁKLADNÍ RADA - BOHUŽEL SE S TÍM ČASTO SETKÁVÁM

Vždy jsem za podobné emaily ráda, protože vím, že dotyčný člověk nesložil ruce do klína a pracuje na svém pohodě a zdraví, a tak by to mělo být. Nikdo nás nespasí bez nás.

Dnes jsem ťukal, cítím se lépe.
Také jsme měli oslavu, já bez alkoholu a dobrý..
Děkuji za odkazy, jistě se ozvu jak dál..

Nečekejte, že vaše problémy za vás někdo, bez vašeho velkého přičinění, vyřeší. Z venčí vás (včetně mě) můžou pouze nasměrovat, jakou cestou se dát, ale zodpovědnost a práce na vašem zdraví a pohodě je více méně ve vašich rukou. Nepředávejte zodpovědnost na druhé a jen nevyčkávejte. Nic se totiž zřejmě nestane. Už ve fyzice jsme se přece učili zákon Akce a reakce. Pokud nic pro sebe neděláte - cvičení, ozdravění jídelníčku, vyhýbání se stresům, odkyselování, hledání informací, dostatečný odpočinek atd., pak se asi tzv. zázraku nedočkáte. Tak to přece nefunguje. Mohu vám pomoct nalézt vaší cestu ke zdraví, což určitě není málo, ale odpovědnost je na vás.

------------------------------------------------------------------------------------------------------

1. ODKLÁDÁNÍ VĚCÍ NA POZDĚJI

Mnoho z nás trpí problémem odkládání věcí na později. Tady se dá velmi dobře s úspěchem použít EFT a meditace.

EFT

1. Najděte si všechny vaše důvody, které způsobují odkládání vaší práce a zapište si je.

2. Určete si subjektivní jednotku stresu - SJS, a to nahodile. Stupnice je od 0 - 10. 0 značí, že s tím nemáte žádný problém a 10 znamená, že s tím máte největší problém.

3. Začněte vyťukávat problém s největší známkou přes karate bod, a pak pokračujte v ťukání na dalších bodech na těle. Po jednom až dvou kolech ťukání vždy své pocity zkontrolujte. Sníží-li se SJS, pak vyťukávejte zbývající problém. Nestane-li se nic, pak hledejte, co je zatím skrytého. Každý jednotlivý problém ťukejte do SJS 0 nebo alespoň SJS 1 až 2. SJS jen odhadujete a určitě se nedá přesně určit, proto je možné tolerovat i SJS 1 nebo 2. Podaří-li se vám to vyťukat, přejděte k dalšímu souvisejícímu problému.

např:

nebaví mě to dělat, mám ještě dost času, jsem líný, jsem unavený, jsou pro mě důležitější činnosti, když to dělám jsem předrážděný atd.

Karate bod: Přestože odkládám činnost, protože jsem unavený, tak se mám rád a příjmám se.

Na dalších bodech:

Odkládám činnost, protože jsem unavený.

4. Takhle si odťukáte všechny důvody vašeho odkládání činnosti. Samozřejmě si dosadíte konkrétní činnost a je dobré i více rozvinout jednotlivé důvody odkládání. Řiďte se svými pocity a skutečnostmi, které u vás jsou. Vždy víme, co nás k tomu vede. Jen je třeba si to přiznat. Neděláme vlastně nic bez důvodu. Zamysleme se nad tím.

------------------------------------------------------------------------------------------------------

2. EFT - ZKOUŠKY

Přišel čas zkoušek a s tím i spojený stres. Toto období je velmi obtížné na psychiku těch, kteří stojí na prahu jakýchkoliv zkoušek.  Jak je úspěšně zvládnout? Jak minimalizovat  své obavy, strachy, lítosti a vztek?

Na pomoc si můžeme vzít například EFT.

Je třeba si uvědomit, co negativního v nás vědomí blízké zkoušky vzbuzuje a to všechno si  zcela konkrétně odťukat. Většinou asi nezabere, když si budeme ťukat pouze strach ze zkoušky. Většího úspěchu docílíte, budete-li si ťukat například:

STRACH, ŽE SI NEVYBAVÍM 16. OTÁZKU U ZKOUŠKY Z ČJ;

STRACH, ŽE V PÍSEMNÉ ČÁSTI Z MATEMATIKY, NEBUDU SCHOPNÝ LOGICKY UVAŽOVAT;

JSEM ÚPLNĚ DUTÝ/Á NA MATEMATIKU, PROTO ZKOUŠKU NEZVLÁDNU;

ANGLIČTINA MI NELEZE DO HLAVY, PROTO U ZKOŠKY VYHOŘÍM;

JSEM ÚPLNĚ NEVZDĚLÁVATELNÝ, PROTOŽE SI NIC (je lépe konkrétně určit)

Z ČEŠTINY NEPAMATUJU, A PROTO ČEŠTINU NEUDĚLÁM.

pak máme naději na úspěšné odťukání. Tímto způsobem si odťukáme všechny naše přesvědčení a negativní pocity. Nezapomeňme ani na ty fyzické, které se k tomu často přdružují jako jsou například:

TLAKY V ŽALUDKU,

TEPAVÁ BOLEST VE SPÁNCÍCH,

STAŽENÉ HRDLO.

A na závěr vše zkontrolujeme ve své mysli a popřípadě se doťukáme a jako tečku můžeme přidat krátkou vizualizaci našich úspěšně zvládnutých zkoušek. Tady už záleží pouze na naší představivosti, ale vždy dáváme do naší vizualizace představy nám blízké a pozitivní.

--------------------------------------------------------------------------------------------------

3. EFT – FÓBIE Z VÝTAHU

Sama bydlím v panelovém domě se dvěma výtahy, a proto vím, jaký fóbie z cestování výtahem může být velký problém, když se prostě bojíte vstoupit do výtahu a jet. Každý den tím pádem šlapete tolik schodů a to i často s těžkýma taškama. Dá se to zvládnout, dokud jste fit, ale když nejste, stává se jízda výtahem pro vás neřešitelným problémem.

Dnes vám chci nastínit, jak se tohoto případného problému můžete zbavit.

1.Zcela jasně si zformulujeme váš strach. Zřejmě nebude fungovat, pokud si jenom budete vyťukávat jízdu výtahem, i když pro rozproudění s tím můžete začít.

2.Máte-li konkrétní větnou formulku hotovou, tak si určete SJS – subjektivní jednotku strachu, kdy 10 je největší strach a O je žádný strach. Určete to nahodile a příliš to nezkoumejte. Pak už můžete začít s vyťukáváním. Svůj problém vyťukávejte až do nuly. S vyťukáváním začněte na Karate Bodu.

Například:

Přestože mám strach konkrétně z čeho ( zabiju se ve výtahu, ze zaseknutí ve výtahu, ze tmy, když se výtah zasekne...), tak se mám ráda/a a jsem zcela v pohodě. Tuto vaší konkrétní formulku si 3x vyťukejte na Karate bodu.

3. Dále pokračujte na dalších bodech zkráceně

Například:

Strach, že se zabiju ve výtahu.

4. Takhle si vyťukejte všechny vaše konkrétní strachy související s výtahem a s vámi.

5. Pokud se domníváte, že už jste všechny vaše konkrétní strachy spojené s jízdou výtahem odťukali, tak dojděte jízdu výtahem vyzkoušet. Ucítíte-li ještě jakoukoliv nervozitu, zřejmě jste na něco zapomněli a je třeba to doťukat. V tom případě postupujte opět od bodu č.1.

Nezbavíte-li se přes všechna doporučení své fóbie, pak je vhodné vyhledat zkušeného terapeuta EFT, který vám s odstraněním fóbie pomůže.

Vítáte on-line poradnu zdarma?

  1. Ano. 337
  2. Ne. 254
  3. Je mi to jedno. 266

Novinky

Kontaktujte nás

ALTERNATIVE LIFESTYLE

Podskalská 1357

28002 Kolín

E-mail: !metodaeftvseznam.cz
Tel.: 702 425 733