Rady po celý rok

V této rubrice jsou vítány všechny nápady ohledně alternativního léčení a to hlavně EFT, Autopatie, Reiki, Hypnózy, Léčebného kódu, ale i další prospěšné rady, zde budou uveřejněny. Nikdy nebude uveřejněna reklama v žádné podpobě.

Zde se také můžete zeptat na cokoli ohledně alternativního léčení. Upozorňuji, že dotazy jsou zde veřejné.

Rady po celý rok 11/12 2017

V měsících listopadu a prosinci je vhodné udržet si klidnou mysl, soustředit se na to co je důležité a také podpořit svou imunitu.

Klidnou mysl můžeme podpořit například:

vitamínem B KOMPLEX a nebo ho doplňovat zelenýma potravinama - například CHLORELLOU.

Na zklidnění mysli ja také velmi dobrá např: TŘEZALKA.

Ve zkracujících se dnech nám stále víc chybí sluneční svit, proto využijme zbývajícího světla ke každodenním procházkám a případný nedostatek můžeme také doplňovat například svícením soluxem do prostřed čela na tzv. Třetí oko. Nezdá se, ale může to hodně ovlivnit naší psychickou pohodu.

Naší imunitu můžeme podpořit například česnekem, cibulí, a pokud už nás postihne nějaké bakteriální nebo virotické onemocnění, není od věci použít například LICHOŘEŘIŠNICI  a nebo VIRONAL od firmy Energy.

Hlavně se zbytečně nestresujme běháním po obchodech a nakupováním všech zbytečností, které s často po vánocích vrací zpět na místo činu, protože je velmi těžké se správně strefit do vkusu druhé osoby. Výjimkou jsou dárky námi vlastnoručně vyrobené, které druhé osobě sdělí, jak moc nám na ní záleží. Prostě místo blbostí, se zabývejme věcma pro nás příjemnějšími a důležitějšími. Výrobky v obchodech budou stále, ale životy našich blízkých se mění a netrvají věčně. To si uvědomme.

Různé náměty

Před 2 dny mi přišel dotaz na mobil.
PROSÍM, NAPIŠTE NÁVOD A DEJTE NA WEB, JAK ZABLOKOVAT REIKI, KDYŽ HO LIDI NECHTĚJ, A PŘESTO JE REIKI LIDEM ZASLÁNO.
Podpis:777*esemes.cz
--
Milý pisatel-i/ ko,
trošku mě mrzí, že jste se vlastně nepodepsal, přesto Vám odpovím.
Reiki je láskyplná nenásilná technika, která nemůže být v žádném případě Vám ani někomu jinému vnucována proti Vaší/jeho vůli. Vždy o tom rozhodujete Vy a Vaše vnitřní já, zda si jí pustíte dovnitř. Každý kdo se stal vodičem Reiki, ví, že to násilně nefunguje, a pokud by se o to byť i někdo pokoušel, byť i v dobré vůli někomu posílat Reiki energii bez Vašeho a Vašeho vnitřního já souhlasu, obrátilo by se to proti němu. Párkrát se to i přihodilo. Obranou proti Reiki je Vaše a Vašeho vnitřního já rozhodnutí, že Reiki nechcete, a tak se k Vám Reiki nedostane. Je to jako ve škole, když se rozhodnete, že se nic nenaučíte, také Vám vědomosti do hlavy nenaskáčou. V každém případě je vhodné na své pozitivní energii pracovat například Reiki, meditací, stále nenaříkat, pomáhat druhým, být optimistický atd. Pak můžete mít dost pozitivní energie a těžko se k Vám něco negativního dostane. Reiki se opravdu nemusíte bát. Otázkou je, co k Vám proniká?

POZITIVNÍ MOTIVACE

O pozitivní motivaci jsem se už zmínila v článku VÍRA I  PRO  NEVĚŘÍCÍ TOMÁŠE., ale  někteří z vás ještě úplně nepochopili její podstatu.

Je třeba se reálně kladně motivovat, což znamená nedávat si nereálnou byť i kladnou motivaci, která nás ještě víc zablokuje v dosažení toho, co chceme. Proti nereálné motivaci se postaví naše podvědomí.

Velmi důležité je také se motivovat k tomu, co skutečně chceme, abychom byli šťastní. Určitě to není to, co má soused nebo někdo jiný. To, že něco, někoho má někdo jiný, neznamená, že mě to udělá šťastným. Podvědomě to víme, a proto ani tahle kladná motivace nefunguje.  

Příklad špatné motivace:

Vydělám si každý měsíc 100 000. - Mám ale nyní příjem 10 000.  Je to zcela nereálná představa.

Jsem zdravý-á. - Mám nyní rakovinu, cukrovku...Je to opět zcela nereálná představa.

Jsem středem zájmu mých kolegů, sousedů... Jsem spíš samotář-ka. - Je to opět zcela nereálná představa.

Příklad správné motivace:

Věřím, že se můj příjem zvýší v nejbližší době na 20 000.

Jsem zdravý-á úměrně dané situaci nebo věřím, že přežiji.

Věřím, že si v nejbližší době najdu kamaráda-ku.

Nejdůležitější jsou naše vlastní pocity. Nesnažme se něco okoukávat od druhých. Ptejme se sebe, co opravdu chceme. Štěstí se nedá okopírovat. Na to jsme příliš velké individuality.

------------------------------------------------------------------------------------------------------

ZVLÁDÁNÍ VZTEKU

Vztek občas přepadne každého z nás. A kdo tvrdí že ne, tak to nechce přiznat alespoň svému okolí nebo i sobě. Jak předcházet nebo zmírnit nepříjemný a destruktivní vztek, aby nás a ani naše okolí zbytečně neničil?

  1. Dostanete-li se do pro vás bezradné situace. Zkuste dřív než vybuchnete přestat mluvit a duševně od nepříjemné situace poodstupte a sledujte situaci jako pozorovatelé. Stačí jen pár okamžiků. Můžete se například napít, aby nebylo tak zjevné, jak s vámi vaše emoce cvičí.
  2. V této chvilce zdánlivého klidu rychle proberte vaše vyhlídky na řešení dané situace. Je-li pro vás situace neřešitelná, zkuste si představit, co se stane, když to nedopadne pro vás dobře. Jaká to bude konkrétně pro vás katastrofa. A kolikrát zjistíte, že to až tak velký průšvih nebude, a to vás může alespoň částečně uklidnit.
  3. Je-li to už velký průšvih pro vás, tak si uvědomte, že vzteklým výbuchem nic nezměníte. A hlavně tím ublížíte jenom sami sobě. Tak proč nevycouvat z nepříjemné situace například tak, že odejdete, abyste mohli vše promyslet a vrátit se do konfliktu lépe přiraveni. Vztek nikdy nikomu nic nevyhrál.
  4. Pokud už nemůžete odejít. Vzpomeňte si na nějakou pro Vás příjemnou minulou událost a probíhající konflikt nechte pokud možno volně plynout okolo vás. Držte se příjemné vzpomínky ve své mysli, která vám konflikt pomůže snáz překonat.
  5. V neposlední řadě si můžeme ťukat i s EFT, dodávat si energii atd., abyste to lépe zvládli.

Přeji hodně pohody a klidu.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

RADA NA "DEPKU" NEJENOM NA KONCI ROKU

Ke konci roku 2014 se na mě obrací čím dál víc lidí s nějakou formou deprese. Je to bohužel normální jev v tomto období, kdy jsou dny velmi krátké a noci příliš dlouhé a o svitu sluníčka si můžeme pouze nechat zdát. Využijme proto denní světlo a jděme do přírody, i když právě není nejlépe. Pokud právě neleje nebo nemrzne, tak se o to nenechme připravit. Každý z nás v této době a někdy i přes rok potřebuje nabrat sílu a příroda nás nejlépe dobije. Ve čtyřech zdech a v obchodních centrech při hemžení lidí spíše energii ztratíme, než-li naopak. Také, prosím, nezapomínejme při všech těch vánočních nákupech na pitný režim. Špatná nálada může být i z toho. A z jakého důvodu máme naříkat nad tím, co se nám v tomto roce nepovedlo? Nic tím nezměníme. Dívejme se dopředu a to nejlépe dnešníma očima a užívejme si každého dne. Nic není tak špatné, aby se to nedalo změnit. Jen je třeba být v přítomnosti a tvořit. Jediná přítomnost je tvořivá. Nezapomínejme na to.

ZÁKLADNÍ RADA - BOHUŽEL SE S TÍM ČASTO SETKÁVÁM

Vždy jsem za podobné emaily ráda, protože vím, že dotyčný člověk nesložil ruce do klína a pracuje na svém pohodě a zdraví, a tak by to mělo být. Nikdo nás nespasí bez nás.

Dnes jsem ťukal, cítím se lépe.
Také jsme měli oslavu, já bez alkoholu a dobrý..
Děkuji za odkazy, jistě se ozvu jak dál..

Nečekejte, že vaše problémy za vás někdo, bez vašeho velkého přičinění, vyřeší. Z venčí vás (včetně mě) můžou pouze nasměrovat, jakou cestou se dát, ale zodpovědnost a práce na vašem zdraví a pohodě je více méně ve vašich rukou. Nepředávejte zodpovědnost na druhé a jen nevyčkávejte. Nic se totiž zřejmě nestane. Už ve fyzice jsme se přece učili zákon Akce a reakce. Pokud nic pro sebe neděláte - cvičení, ozdravění jídelníčku, vyhýbání se stresům, odkyselování, hledání informací, dostatečný odpočinek atd., pak se asi tzv. zázraku nedočkáte. Tak to přece nefunguje. Mohu vám pomoct nalézt vaší cestu ke zdraví, což určitě není málo, ale odpovědnost je na vás.

------------------------------------------------------------------------------------------------------

1. ODKLÁDÁNÍ VĚCÍ NA POZDĚJI

Mnoho z nás trpí problémem odkládání věcí na později. Tady se dá velmi dobře s úspěchem použít EFT a meditace.

EFT

1. Najděte si všechny vaše důvody, které způsobují odkládání vaší práce a zapište si je.

2. Určete si subjektivní jednotku stresu - SJS, a to nahodile. Stupnice je od 0 - 10. 0 značí, že s tím nemáte žádný problém a 10 znamená, že s tím máte největší problém.

3. Začněte vyťukávat problém s největší známkou přes karate bod, a pak pokračujte v ťukání na dalších bodech na těle. Po jednom až dvou kolech ťukání vždy své pocity zkontrolujte. Sníží-li se SJS, pak vyťukávejte zbývající problém. Nestane-li se nic, pak hledejte, co je zatím skrytého. Každý jednotlivý problém ťukejte do SJS 0 nebo alespoň SJS 1 až 2. SJS jen odhadujete a určitě se nedá přesně určit, proto je možné tolerovat i SJS 1 nebo 2. Podaří-li se vám to vyťukat, přejděte k dalšímu souvisejícímu problému.

např:

nebaví mě to dělat, mám ještě dost času, jsem líný, jsem unavený, jsou pro mě důležitější činnosti, když to dělám jsem předrážděný atd.

Karate bod: Přestože odkládám činnost, protože jsem unavený, tak se mám rád a příjmám se.

Na dalších bodech:

Odkládám činnost, protože jsem unavený.

4. Takhle si odťukáte všechny důvody vašeho odkládání činnosti. Samozřejmě si dosadíte konkrétní činnost a je dobré i více rozvinout jednotlivé důvody odkládání. Řiďte se svými pocity a skutečnostmi, které u vás jsou. Vždy víme, co nás k tomu vede. Jen je třeba si to přiznat. Neděláme vlastně nic bez důvodu. Zamysleme se nad tím.

------------------------------------------------------------------------------------------------------

2. EFT - ZKOUŠKY

Přišel čas zkoušek a s tím i spojený stres. Toto období je velmi obtížné na psychiku těch, kteří stojí na prahu jakýchkoliv zkoušek.  Jak je úspěšně zvládnout? Jak minimalizovat  své obavy, strachy, lítosti a vztek?

Na pomoc si můžeme vzít například EFT.

Je třeba si uvědomit, co negativního v nás vědomí blízké zkoušky vzbuzuje a to všechno si  zcela konkrétně odťukat. Většinou asi nezabere, když si budeme ťukat pouze strach ze zkoušky. Většího úspěchu docílíte, budete-li si ťukat například:

STRACH, ŽE SI NEVYBAVÍM 16. OTÁZKU U ZKOUŠKY Z ČJ;

STRACH, ŽE V PÍSEMNÉ ČÁSTI Z MATEMATIKY, NEBUDU SCHOPNÝ LOGICKY UVAŽOVAT;

JSEM ÚPLNĚ DUTÝ/Á NA MATEMATIKU, PROTO ZKOUŠKU NEZVLÁDNU;

ANGLIČTINA MI NELEZE DO HLAVY, PROTO U ZKOŠKY VYHOŘÍM;

JSEM ÚPLNĚ NEVZDĚLÁVATELNÝ, PROTOŽE SI NIC (je lépe konkrétně určit)

Z ČEŠTINY NEPAMATUJU, A PROTO ČEŠTINU NEUDĚLÁM.

pak máme naději na úspěšné odťukání. Tímto způsobem si odťukáme všechny naše přesvědčení a negativní pocity. Nezapomeňme ani na ty fyzické, které se k tomu často přdružují jako jsou například:

TLAKY V ŽALUDKU,

TEPAVÁ BOLEST VE SPÁNCÍCH,

STAŽENÉ HRDLO.

A na závěr vše zkontrolujeme ve své mysli a popřípadě se doťukáme a jako tečku můžeme přidat krátkou vizualizaci našich úspěšně zvládnutých zkoušek. Tady už záleží pouze na naší představivosti, ale vždy dáváme do naší vizualizace představy nám blízké a pozitivní.

--------------------------------------------------------------------------------------------------

3. EFT – FÓBIE Z VÝTAHU

Sama bydlím v panelovém domě se dvěma výtahy, a proto vím, jaký fóbie z cestování výtahem může být velký problém, když se prostě bojíte vstoupit do výtahu a jet. Každý den tím pádem šlapete tolik schodů a to i často s těžkýma taškama. Dá se to zvládnout, dokud jste fit, ale když nejste, stává se jízda výtahem pro vás neřešitelným problémem.

Dnes vám chci nastínit, jak se tohoto případného problému můžete zbavit.

1.Zcela jasně si zformulujeme váš strach. Zřejmě nebude fungovat, pokud si jenom budete vyťukávat jízdu výtahem, i když pro rozproudění s tím můžete začít.

2.Máte-li konkrétní větnou formulku hotovou, tak si určete SJS – subjektivní jednotku strachu, kdy 10 je největší strach a O je žádný strach. Určete to nahodile a příliš to nezkoumejte. Pak už můžete začít s vyťukáváním. Svůj problém vyťukávejte až do nuly. S vyťukáváním začněte na Karate Bodu.

Například:

Přestože mám strach konkrétně z čeho ( zabiju se ve výtahu, ze zaseknutí ve výtahu, ze tmy, když se výtah zasekne...), tak se mám ráda/a a jsem zcela v pohodě. Tuto vaší konkrétní formulku si 3x vyťukejte na Karate bodu.

3. Dále pokračujte na dalších bodech zkráceně

Například:

Strach, že se zabiju ve výtahu.

4. Takhle si vyťukejte všechny vaše konkrétní strachy související s výtahem a s vámi.

5. Pokud se domníváte, že už jste všechny vaše konkrétní strachy spojené s jízdou výtahem odťukali, tak dojděte jízdu výtahem vyzkoušet. Ucítíte-li ještě jakoukoliv nervozitu, zřejmě jste na něco zapomněli a je třeba to doťukat. V tom případě postupujte opět od bodu č.1.

Nezbavíte-li se přes všechna doporučení své fóbie, pak je vhodné vyhledat zkušeného terapeuta EFT, který vám s odstraněním fóbie pomůže.